Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кожухар Ж$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Кожухар Ж. В. Особливості когнітивно-теоретичного компоненту науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / Ж. В. Кожухар. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_3_12
| 2. |
Кожухар Ж. В. Структурний аналіз науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / Ж. В. Кожухар // Теорія та методика навчання та виховання. - 2013. - Вип. 33. - С. 74-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2013_33_12
| 3. |
Кожухар Ж. В. Компетентністна парадигма професійної підготовки вчителів [Електронний ресурс] / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2010. - Вип. 28. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2010_28_11
| 4. |
Кожухар Ж. В. Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: теоретичні та технологічні засади [Електронний ресурс] / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2012. - № 11-12. - С. 252-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2012_11-12_40 Теоретико-експериметально досліджено педагогічні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх вчителів інформатики. Розкрито педагогічну суть і структуру (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-теоретичний, досвідно-операційний компоненти) науково-пізнавальної компетентності майбутніх вчителів інформатики. Виявлено критерії (нормативно-етичний, інформаційно-продуктивний, діяльнісно-процесуальний), показники та рівні (низький, середній, високий) її сформованості у студентів, які набувають спеціальність вчителя інформатики. Визначено й апробовано педагогічні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх вчителів інформатики (формування у студентів цінностей науково-пізнавальної діяльності вчителя інформатики й інтересу до неї, формування у майбутніх педагогів системи знань та вмінь, зорієнтованих на набуття досвіду дослідницької роботи в сучасному інформаційному середовищі).
| 5. |
Кожухар Ж. В. Мотиваційно-аксіологічний компонент науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики: структурний аналіз [Електронний ресурс] / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 7-8. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_7-8_7
| 6. |
Кожухар Ж. В. Теоретико-методологічні засади дослідження діяльнісно-операційного компоненту науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 7-8. - С. 145-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_7-8_24
| 7. |
Кожухар Ж. В. Дидактичні умови формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / Ж. В. Кожухар // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2015. - Вип. 33. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_21
|
|
|